Засідання Школи професійної майстерності працівників соціально-психологічної служби

Засідання Школи професійної майстерності
працівників соціально-психологічної служби

У рамках проведення Школи професійної майстерності працівників психологічної служби 17 квітня 2019 року проведено V засідання. Метою заходу є обмін досвідом роботи фахівців психологічної служби у реалізації одного з актуальних напрямків діяльності у поточному році. На цьому засіданні практичний психолог Шевченківської ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів Овчаренко Світлана Юріївна одним з актуальних напрямів у своїй діяльності виділяє організацію психологічного супроводу дитини на всіх етапах шкільного навчання, а для реалізації цього напряму ставить завдання: сприяти розвитку та становленню особистості; створити умови для формування мотивації до самовиховання й саморозвитку; діагностувати та коригувати відхилення в інтелектуальному та особистісному розвитку дітей; пропагувати психологічних знань серед учнів. Вона розповідала, що психологічний супровід учнів здійснюється через діагностичне дослідження, корекційні та розвивальні заняття, профілактичні заходи, консультаційну роботу з обдарованими, профорієнтацію та профілізацію. Практичний психолог відмічала, що виховання сучасних дітей не ефективно здійснювати у пасивній формі. На власному досвіді переконалася, як участь учнів у різноманітних заходах (тижні „Життя барвисте та прекрасне”, квесті „Цікава подорож”, акціях „Стрічка доброти”, „Щире серце – добрі справи”, „Комплімент другу” тощо) спрямовує їх на виконання певних дій, вільне висловлення своїх думок, відстоювання своєї пропозиції і сприяє успішному розвитку та становленню особистості. Вона звертає увагу на те, що працювати над особистісним розвитком дітей неможливо без залучення до цього процесу педагогів та батьків. Серед форм роботи з педагогами найпоширенішими є семінари, тренінги, психолого-педагогічні консиліуми, а допомога батькам надається під час їх участі у батьківських зборах чи консультуванні.
Світлана Юріївна зазначила, що у їхньому закладі навчаються діти з ООП, тому значна частина роботи спрямовується на психологічний супровід дитини з ООП, наданні корекційно-розвиткових послуг; наданні рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам у роботі з дитиною; консультативній роботі з батьками дитини з ООП; просвітницькій роботі щодо формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.
Також ділилася досвідом співпраці з різними видавництвами, у яких представлені її роботи.

Коментарів немає

Додати коментар